تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

مدیرکل دفتر ورزش بانوان:

هشت پروژه ملی ورزشی تا پایان سال افتتاح می‌شود

هشت پروژه ملی ورزشی تا پایان سال افتتاح می‌شود
ایلام - مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: هشت پروژه ملی تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۶ پروژه شهری و ۲ پروژه روستایی است.

زهرا سادات موسوی روز دوشنبه در نشست کمیته تخصصی ورزش بانوان ایلام اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های ورزشی نیازمند اطلاع‌رسانی به موقع است و برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌های هدفمند تدوین و اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: زنان در حوزه ورزش مطالبه‌گری را فراموش کرده‌اند، اگر این افراد مطالبات خود را مجدانه پیگیری کنند و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را معرفی کنند علاوه بر احقاق حقوق خود از اعتبارات ورزشی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: سال گذشته ردیف اعتباری جهت گسترش ورزش زنان وجود داشت که حذف شد و این اعتبارات در ردیف ورزش همگانی قرار گرفت که تلاش می‌شود این مشکل حل شود.

موسوی تصریح کرد: کاهش اعتبارات فقط مربوط به حوزه زنان نیست، چنانچه این افراد برنامه‌های مدون نداشته باشند این اعتبارات به آنان تعلق نخواهد گرفت.

۴۵ درصد سهمیه اعزام ورزشکاران ایلام به مسابقات ورزشی سهم زنان است

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: ۴۵ درصد اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی سهم زنان است و انتظار می‌رود بیشتر از گذشته حمایت و تقویت شود.

مظفر علی‌شائی با بیان اینکه فراهم کردن امکانات ابزار رسیدن به توانایی است، افزود: ۴۵ قهرمان ملی و فراملی و ۱۵۴ مدال‌آور در این استان وجود دارد که با استعدادیابی، این تعداد افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم در تمامی رشته‌ها قهرمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پراکندگی سرانه ورزشی در سطح استان مطلوب نیست، یادآور شد: تلاش می‌شود این سرانه تا پایان سال به ۹۸ سانتیمتر برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: با توجه به اینکه جذب اعتبارات ورزشی به توانایی مسوولان حوزه‌های ورزشی بستگی دارد، روسای هیات‌ها در راستای حمایت، توانایی‌های مربوطه را شناسایی و معرفی کنند.

علی‌شائی ادامه داد: ورزش حرفه‌ای استان فاقد حامی مالی است و این امر سبب شده جامعه ورزشی استان نتواند به صورت منسجم عمل کند، بنابراین توجه به این قشر مهم و ضروری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.