تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

راه اندازی سامانه هوشمند نشت یابی در شرکت گاز استان ایلام

راه اندازی سامانه هوشمند نشت یابی در شرکت گاز استان ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - با همت و پیگیری واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام، سامانه بومی هوشمند نشت یابی آنلاین نصب و راه اندازی گردید. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای بهره گیری از تکنولوژی های نوین، صرفه جویی در زمان، کاهش ترددها و تسریع در شناسایی نشت های خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شناسایی نشت در شبکه و خطوط گاز در حداقل زمان ممکن و ارسال گزارش آن بصورت آنلاین، کاهش حوادث ناشی از نشت گاز، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، جلوگیری از هدر رفت گاز، شناسایی نقاط پر ریسک شبکه و انشعابات و نیز کمک به پیش بینی و اخذ تمهیدات در حوزه پدافند غیر عامل از مزایای این سامانه می باشد. شمس اللهی تصریح کرد: در این سامانه مکان دقیق آسیب های وارده به شبکه و انشعابات شناسایی و ارجاع گزارش آن بصورت آنلاین برای مدیر سیستم و واحدهای بهره برداری و نیز قابلیت ضمیمه نمودن فیلم و عکس از نشتی ها و پایش رفع آنها بصورت آنلاین را دارا می باشد. وی اظهار داشت: با استقرار این سیستم، کنترل و مدیریت بر آمار نشتی ها ، مشخص شدن فراوانی و علل نشت بصورت علمی و دقیق پایش و مورد کنکاش قرار می گیرد و گام موثری در راستانی افزایش بهره وری و ارتقای کیفی فعالیت ها و خدمات دهی به مشترکین و کاهش هدر رفت گاز خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.