تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

پویش ملی ایران همدل با مشارکت پست و کمیته امداد امام(ره) در ایلام

پویش ملی ایران همدل با مشارکت پست و کمیته امداد امام(ره) در ایلام
.

ایلام – نگاه اقتصاد- در دیدار مشترک قائم مقام کمیته امداد امام(ره) و مدیرکل پست استان بر ضرورر توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و تقویت مشارکت اجتماعی مردم با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند و اجرای طرح پویش ملی ایران همدل با عنوان”همبازی، هدیه ای برای بچه های ایران” تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان روز دوشنبه هفتم مهرماه جاری دستیاری قائم مقام کمیته حضرت امام(ره) در ایلام با اتفاق هیات همراه با فیلی مدیرکل پست استان بمنظور اجرایی نمودن طرح پویش ملی ایران همدل با عنوان همبازی” هدیه ای برای بچه های ایران” در استان دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام کمیته امداد استان در این دیدار با تقدیر از زحمات ارزشمند شبکه پستی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا بر لزوم همکاری بیشتر این دو نهاد در راستای تسهیل در روند ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه همچنین ایفای مسئولیت های اجتماعی بمنظور جمع آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.

فیلی مدیر کل پست استان نیز از مشارکت و همراهی فعال شبکه پستی کشور بویژه اداره کل پست استان در تمامی عرصه های مختلف خدمات رسانی و انجام طرح های خداپسندانه از اجرایی نمودن پویش ملی ایران همدل و جمع آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند در تمامی ادارات، دفاتر و باجه های منصوبه پستی در سطح استان خبر داد.

وی با اعلام آمادگی پست استان جهت اجرایی نمودن طرح مذکور گفت: در قالب این طرح، تمامی ادارات، دفاتر و باجه های پستی دولتی سراسر استان با همکاری کمیته امداد امام(ره) آمادگی دارند تا کمک‌ها و هدایای ارسالی مردم را جهت تحویل به دانش آموزان نیازمند و محروم در مناطق مختلف استان جمع آوری نمایند.

مدیر کل پست استان در پایان ضمن دعوت از مشارکت های مردمی در این زمینه از عموم همکاران، همشهریان و هموطنان خواست بمنظور جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی، هدایای خود را که شامل: اسباب بازی،کتاب، عروسک و نوشت افزار است را به صورت بسته بندی شده در کارتن، نایلون و پاکت به ادارات، دفاتر و واحدهای پستی تحویل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.