تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۲۷

تأیید صلاحیت ٢٠ مدیر کنترل کیفیت توسط استاندارد ایلام در شش ماهه نخست سال جاری

تأیید صلاحیت ٢٠ مدیر کنترل کیفیت توسط استاندارد ایلام در شش ماهه نخست سال جاری
.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون پرونده ۲۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت در کمیته تائید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت بررسی و تأیید شد.

همتی در خصوص لزوم بکارگیری مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی گفت: یک واحد تولیدی برای اینکه موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شود بایستی مراحلی را طی کند که یکی از مهمترین این مراحل به کارگیری مدیر یا مدیران کنترل کیفی در آن واحد تولیدی است.

وی با بیان اینکه این مدیران کنترل کیفی باید در طی فرآیندی گواهی تأیید صلاحیت خود را از اداره کل استاندارد دریافت کند افزود: مدیران کنترل کیفیت باید دقیقاً مطابق با شرح وظایف مندرج در آیین‌نامه تأیید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت اقدامات لازم را در واحد تولیدی مورد نظر انجام دهد.

مدیرکل استاندارد ایلام با تأکید بر اینکه هر واحد تولیدی برای هر شیفت کاری خود ملزم به، به کارگیری یک مدیر کنترل کیفیت است، افزود: کارشناسان اداره کل طی بازرسی‌های مکرر نسبت به بازدیدهای فنی خود از واحدهای تولیدی اقدام و بر اساس چک لیست‌های تعیین شده و مطابق با شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت فعالیت‌های آنان را در واحدهای تولیدی رصد می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.