تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

۲ هزار بسته غذایی به‌مناسبت میلاد پیامبر(ص) در ایلام توزیع می شود

۲ هزار بسته غذایی به‌مناسبت میلاد پیامبر(ص) در ایلام توزیع می شود
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: همزمان با میلاد پر نور و برکت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد(ص) توزیع ۲ هزار بسته غذایی در مناطق محروم این استان آغاز شد.

حجت الاسلام محمد فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بسته غذایی با همکاری ائمه جماعات مساجد مناطق محروم بین ۷۰ روستای این استان توزیع خواهد شد.

وی ارزش هر سبد غذایی را سه میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این سبدها که با مشارکت بنیاد مستضعفان تهیه شده است تا دو روز آینده در اختیار روستاییان این مناطق قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به برنامه های این سازمان به مناسبت میلاد پر نور و برکت آخرین فرستاده خدا و امام جعفر صادق( ع) اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌های این مناسبت امسال با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، در این زمینه ۳۰ هیات مذهبی بصورت مجازی فعالیت داشته که برنامه های مختلفی نظیر سخنرانی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه های فرهنگی و قرآنی داشته اند.

وی انجام تبلیغات محیطی و آذین بندی در مناطق شهری و روستایی از را از دیگر اقدام‌های این اداره کل به مناسبت ۱۷ ربیع الاول عنوان کرد و گفت: در این زمینه با شهرداری ها، مساجد و هیات های مذهبی هماهنگی لازم انجام‌گرفته است.

وی یادآور شد: تجمع بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان نیز که قرار بود به صورت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای شهر ایلام برگزار شود، لغو شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در بیانیه ای یوم الله ۱۳ آبان ماه را گرامی داشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یوم الله ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار که امسال مقارن با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت للعالمین حضرت محمد ابن عبدالله « ص » و فرخنده ولادت رئیس مذهب ، حضرت امام جعفر صادق « ع » می باشد گویای پیام‌های روشنی از اصالت و حقانیت آن دارد .

این روز تاریخ ساز و به یاد ماندنی یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که بنا به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران محسوب می شود.

بی تردید بزرگداشت این مناسبت ماندگار رسالتی خطیر بوده که در شرایط کنونی و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باید مورد توجه قرار گیرد .

هر چند شیوع کرونا محدودیت هایی را در راه برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت ها ایجاد کرده است اما رژیم مستکبر آمریکا و ایادی جیره خوارش باید بدانند که هیچگاه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که امسال در پی گستاخی های رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم رنگ و لعاب دیگری به خود گرفته بود فراموش یا کمرنگ نخواهد شد و این حرکات مذبوحانه محکوم و مورد نفرت انسانهای آگاه و آزاده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.