تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

پخش مستمر سریال های جنایی از شبکه ملی با روحیه مردم سازگاری ندارد

پخش مستمر  سریال های جنایی  از شبکه ملی با روحیه مردم سازگاری ندارد

نگاه اقتصاد – مسئولین صداوسیما به خود بیایند باتوجه به شرایط خاص کنونی (بیماری کرونا و شرایط خاص اقتصادی) اقدامات روحیه بخش را در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد فضایی دگرگون و متفاوت از گذشته حداقل شادی و نشاط را به مردم هدیه دهند. به گزارش خبرنگار گروه رسانه‌ای ندای زاگرس: در

نگاه اقتصاد – مسئولین صداوسیما به خود بیایند باتوجه به شرایط خاص کنونی (بیماری کرونا و شرایط خاص اقتصادی) اقدامات روحیه بخش را در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد فضایی دگرگون و متفاوت از گذشته حداقل شادی و نشاط را به مردم هدیه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه‌ای ندای زاگرس: در روزهایی که ویروس کرونا امان از مردم بریده است و باعث گردیده تا آحاد جامعه به لحاظ روحی و روانی حال و روز خوبی نداشته باشند متأسفانه صداوسیما همچنان با تبعیت از سیاست‌های یکسویه و تکراری گذشته اقدام به پخش سریال‌هایی بی‌محتوا و عموماً جنایی می‌نماید که این امر نه تنها باعث پر کردن اوقات فراغت مردم نخواهد شد بلکه اسباب تکدر و ناراحتی آنها را نیز فراهم می‌نماید.

این در حالی است که به دلایل مختلف اعم از بیماری کرونا و همچنین وضعیت خاص اقتصادی کشور اکثریت مردم خانه نشینی را به اجبار برگزیده‌اند تا بتوانند در این شرایط سخت وطاقت فرسا روزگار را سپری نمایند. اما متاسفانه رسانه ملی به جای تولید محتوا با مضامین شاد و مفرح در کمال تعجب، یکی پس از دیگری اقدام به ساخت و پخش سریال‌های جنایی و بی سروته نموده که زیبنده حال روز مردم عزیزمان نخواهد بود.

لذا می‌طلبد مسئولین و دست اندرکاران مربوطه به ویژه صداوسیما به خود آمده و با توجه به شرایط خاص کشورمان اقدامات موثر و روحیه بخش را در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد فضایی دگرگون و متفاوت از گذشته، از جمله ساخت سریال‌های اجتماعی، طنز و…. با بهره گیری از حضور هنرمندان ارزشمند کشورمان حداقل شادی و نشاط را به مردم هدیه دهند.

از طرفی رسالت صداو سیما حکم می‌کند با دعوت گسترده از کارگردانان و تهیه کنندگان با تجربه و متبحر و عموم عزیزانی که در عرصه نویسندگی و فیلم سازی مهارت دارند بار دیگر به هنر فیلمسازی و ساخت سریال ارزشمند معنی واقعی بخشیده و از حضور مبتدیان و محتوا سازانی که نمی‌توانند درک صحیحی از شرایط جامعه داشته باشند پرهیز کند‌./کبری فدایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.