تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۰

۲۱ هزار ایلامی از خدمات طرح آمران سلامت بهره مند شدند

۲۱ هزار ایلامی از خدمات طرح آمران سلامت بهره مند شدند
ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بیش از ۲۱ هزار نفر از مردم مناطق مختلف این استان از خدمات طرح آمران سلامت برخوردار شدند.

علی اصغر علی اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این افراد از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت از پنجم آبان ‌ماه جاری تا ۱۵ آبان ماه پایان این طرح توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر استان تحت پوشش خدمات ارائه شده قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح اعضای جوانان و داوطلبان این جمعیت در قالب تیم های ثابت و سیار در محلات و مناطق پر تردد شهر اقدام به ارایه نکات بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی به مردم می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: این طرح بصورت سراسری با هدف مبارزه با شیوع کرونا اجرا شد که در قالب آن بیش از یک هزار نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۵۱ تیم فعالیت داشته اند.

به گفته علی اکبری، در مدت اجرای این طرح در مجموع بیش از ۱۹ هزار عدد ماسک و ۱۶۰ لیتر مواد ضد عفونی بین شهروندان توزیع شد.

وی بیان کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به مردم با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام ۲ شهرستان در وضعیت سیاه کرونا، پنج شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.