تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

آبدانان پایین‌ترین درصد رعایت پروتکل های کرونا در ایلام را دارد

آبدانان پایین‌ترین درصد رعایت پروتکل های کرونا در ایلام را دارد
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهرستان آبدانان پایین ترین درصد رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کرونا را در سطح استان دارد.

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در نشست استانی ستاد کرونا افزود: اکنون میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان آبدانان ۴۰ درصد است که پایین ترین سطح نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس بررسی های به عمل آمده شهرستان های بدره، سیروان و دهلران با ۸۰ درصد بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در استان دارند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس این گزارش بیشترین تغییر مثبت استفاده از ماسک بین مردم شهرستان ملکشاهی با ۴۰ درصد و کمترین میزان تغییر در بهبود رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان چرداول با ۲ درصد ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: همچنین در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین اصناف نیز، شهرستان های ایلام و آبدانان به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ درصد پایین ترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند.

وی با اشاره به پلمب برخی از واحدهای صنفی طی چند روز اخیر در بازرسی های انجام گرفته، گفت: در این مدت ۵۱ واحد صنفی نیز اخطاریه دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به عدم همکاری برخی اصناف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی کسب و کارها، تاکید کرد: بعضی‌ از واحدهای صنفی مخفیانه و پشت در بسته مغازه‌ها به فعالیت‌شان ادامه می دهند که در این زمینه باید تمرکز بازرسی‌ها بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان های ایلام، چرداول و ایوان در وضعیت سیاه، شهرستانهای دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، مهران، ملکشاهی، سیروان در وضعیت قرمز و نارنجی و هلیلان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.