تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

فوتی‌های روزانه کرونا در ایلام ۲ رقمی شد

فوتی‌های روزانه کرونا در ایلام ۲ رقمی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به ۲ رقمی شدن آمار فوتی‌های روزانه کرونا در این استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان تا این لحظه ۴۴۱ نفر است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان ثبت شد و تعداد کل مبتلایان از ۱۷ هزار و ۹۴۸ نفر به ۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر افزایش یافت.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۴۰۰ بیمار کرونا در بیمارستان‌های ایلام بستری هستند و بیش از ۳۰۰ نفر نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: از تعداد بیماران بستری ۶۰ نفر در وضعیت وخیم قرار دارند.

دکتر کریمیان وضعیت استان را در شرایط نامناسب اعلام کرد و گفت: مردم با مشاهده افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا و از دست دادن اطرافیان خود باید بیش از پیش به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند چرا که ممکن است یکی از همین فوتی‌ها از عزیزان آنها باشد.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان در وضعیت سیاه، شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر، بدره، مهران، ملکشاهی و سیروان در وضعیت قرمز و نارنجی و هلیلان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.