تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

رانندگان و گله داران در فصل کوچ مراقب باشند/لزوم جابجایی دام ها با وسیله نقلیه مناسب

رانندگان و گله داران در فصل کوچ مراقب باشند/لزوم جابجایی دام ها با وسیله نقلیه مناسب
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان با اشاره به فرارسیدن فصل کوچ عشایر از رانندگان و گله داران خواست تا جانب احتیاط را برای تردد در حاشیه راه های استان داشته باشند.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس گفت: پلیس راه استان به عشایر و دامداران توصیه می‌کند به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی و از طرفی پیشگیری از برخی سرقت ها ی احتمالی، دام‌های خود را با وسایل نقلیه باربری جابه‌جا کنند.

وی افزود: ظرفیت کم برخی از جاده های استان به جهت کوهستانی و کم عرض بودن، فضای لازم را تا حد زیادی برای راننده محدود کرده و جابجایی احشام به صورت طولی از جاده ها به ویژه جاده های پرتردد به هیچ وجه توصیه نمی شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در جابجایی احشام، گله داران بایستی نکات ایمنی را رعایت کنند و رانندگان نیز بایستی احتیاطات لازم را به عمل آورند در غیر این صورت و در صورت وقوع سوانح رانندگی احتمالی، هر کدام از طرفین ممکن است مسئول وقوع حادثه شناخته شوند.

سرهنگ همتی زاده گفت: رعایت سرعت مطمئنه به خصوص در مسیرهای فاقد دید کافی می تواند کمک قابل توجهی برای کنترل وسیله نقلیه در زمان و مکان مناسب قبل از وقوع حادثه کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.