تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

دومین مدافع سلامت ایلام به شهادت رسید

دومین مدافع سلامت ایلام به شهادت رسید
ایلام - دکتر عزالدین رستمیان متخصص اطفال و از پزشکان شهر ایلام به علت ابتلا به کرونا، صبح امروز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه به شهادت رسید.

این مدافع سلامت مدت‌هاست بدلیل ابتلا به کرونا در کما بسر می‌برد و سحرگاه امروز به جمع شهدای مدافعان سلامت پیوست و پرسنل درمان و جامعه پزشکی استان عزیز دیگری را از دست داد.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مراسم تشییع این شهید راس ساعت ۱۴ امروز از محل بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام انجام می‌شود.

شیهد دکتر افسانه حسنوند عموزاده نیز اولین شهید مدافع سلامت دراستان ایلام چندی پیش در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا به شهادت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت دومین مدافع سلامت را به مردم استان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر محمد کریمیان به شرح زیر است:

جامعه پزشکی استان بار دیگر یکی از پزشکان حاذق، تلاشگر و فداکار خود را در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا از دست داد و موجب تأثر و تألم فراوان شد.

شهید عزالدین رستمیان از پزشکان شایسته‌ای بود که در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار داشت و دوشادوش سایر همکارانش در عرصه خدمت، جان خود را فدای حفظ جان و سلامت مردم و بیماران کرد بود و به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.

بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه پزشک فداکار و ایثارگر که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرده و در این راه جان خود را فدا کرد، در نزد خداوند متعال به بهترین وجه ممکن محفوظ است و دعای خیر بیماران بالاترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر این پزشک حاذق، دلسوز، مردمی و ایثارگر همواره در یاد و خاطر مردم شریف استان خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام، فقدان اندوه‌بار ایشان را به مردم شریف استان، بازماندگان، همکاران و جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای این شهید مدافع سلامت، علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می کنم.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۱ شهرستان ایلام چهار شهرستان شامل ایلام، ایوان، چرداول و دره شهر در وضعیت بحرانی و سیاه کرونا، سه شهرستان مهران، آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز، سه شهرستان سیروان، ملکشاهی و بدره در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان هلیلان در وضعیت زرد قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.