تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای  بررسی  مشکلات سه واحد تولیدی تشکیل جلسه داد

ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای  بررسی  مشکلات سه واحد تولیدی تشکیل جلسه داد
.

 

جلسه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید به ریاست دکتر دهقانی؛ رئیس کل دادگستری استان ایلام و با حضور دادستان مرکز استان و اعضای جلسه و مدیرعامل سه واحد تولیدی؛ در سالن جلسات دادگستری استان ایلام برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با بیان این که حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان جزء اولویت های قوه قضائیه است، گفت: این جلسات در راستای حمایت از تولید و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می شوند و ضرورت دارد که دستگاه های ذیربط، مصوبات این جلسات را با سرعت و دقت پیگیری و عملیاتی کنند.

 

دکتر علی دهقانی تأکید کرد: باید تلاش شود تا موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی غیرفعال و نیمه فعال استان کاملاً مرتفع شوند و به چرخه تولید بازگردند.

 

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان ایلام نیز در این جلسه بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باید جزء اولویت دستگاه های ذیربط قرار گیرد و بایستی بیش از پیش برای رفع موانع تولید تلاش شود.

 

گفتنی است در این جلسه مدیران  واحدهای تولیدی سیمان دهلران، کشتارگاه صنعتی ایلام‌ و کارخانه شیر زاگرس به بیان موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی خود پرداختند و از اعضاء کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار تسهیل در رفع موانع تولید و بازگشت و راه اندازی واحد های تولیدی خود به چرخه تولید شدند که پس از ارائه توضیح از سوی مدیران ذیربط؛ رئیس کل دادگستری استان بر رفع موانع و مشکلات این واحدها و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.