تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

ثبت نام انتخابات شوراهای شهر ۱۹ اسفند آغاز می شود

ثبت نام انتخابات شوراهای شهر ۱۹ اسفند آغاز می شود
ایلام -معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: تاریخ ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۱۹ اسفند ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و نیروهای عشایری نیز از روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

معاون استاندار ایلام افزود: شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه است.

وی اضافه کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ها می توانند از تاریخ ۲۰ آذر ماه با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس ۱۰+ و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در هنگام ثبت نام آن را ارایه کنند.

نوذری تاکید کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیرهای عشایری نیز از ۱۶ دی‌ماه امسال می‌توانند از طریق این دفاتر و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.