تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

تمدید طرح ترافیکی ممنوعیت های آمد و شد وسایل نقلیه در استان ایلام

تمدید طرح ترافیکی ممنوعیت های آمد و شد وسایل نقلیه در استان ایلام
.

ایلام – نگاه اقتصاد – رئیس پلیس راه استان ایلام از تمدید محدودیت ها و ممنوعیت های آمد و شد وسایل نقلیه به مدت یک هفته دیگر در شهرهای قرمز و نارنجی استان بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند ترافیکی خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت :بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز،طرح ترافیکی جدیدی به منظور اجرای ممنوعیت و محدودیت ها از روز شنبه در این دو شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود:کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و نسبت به عودت این دسته از وسایل نقلیه در ورودی های استان اقدام می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد:ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان ها توسط همشهریان با پلاک بومی برابر مصوبات این جلسه ممنوع بوده و رانندگان متخلف مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون و در شهرهای نارنجی نیز به همین صورت و مبلغ ۵۱۰ هزارتومان اعمال قانون می شوند.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروها ازساعت ۲۱ الی ۴ بامداد نیز کماکان ادامه خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:ورودی آرامستان های استان نیز به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان مسدود خواهد بود و ورود افراد و خودروها به آرامستان ها ممنوع می باشد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:طرح ترافیکی متناسب با روند انتشار بیماری در سطح استان و بویژه در شهرهای قرمز و نارنجی از روز شنبه با همکاری هم استانی های عزیز اجرا می شود.

رئیس پلیس راه استان ضمن تشکر از هم استانی ها به دلیل همکاری بسیار خوب با ماموران پلیس راه و انتظامی استان طی دو هفته گذشته گفت:هدف از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت ها قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا بوده و از رانندگان تقاضا می شود که از تردد و سفرهای غیرضروری در محورهای برون شهری اجتناب و نهایت همکاری را با ماموران پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.