تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

فوتی های کرونا در ایلام به ۶۰۴ نفر افزایش یافت

فوتی های کرونا در ایلام به ۶۰۴ نفر افزایش یافت
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد و شمار فوتی تاکنون به ۶۰۴ نفر رسیده است.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ۲۴ گذشته ۷۹ ابتلا جدید به کرونا در استان شناسایی شد و تعداد مبتلایان به ۲۳ هزار و ۲۷ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها سبب کاهش ابتلا به کرونا در استان شده است، گفت: ۲۵ مبتلا جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و هم اکنون تعداد بستری ها به ۱۶۲ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: از تعداد بستری های جدید ۱۲ نفر مربوط به ایلام، ۲ نفر مربوط به دهلران، ۲ نفر چرداول، ۲ نفر ایوان، ۲ نفر آبدانان، ۲ نفر دره شهر ،۲ نفر مهران و یک نفر نیز مربوط به سیروان است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۶۰۱ نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته اند، گفت: شهرستان های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز، هلیلان و دهلران در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی تاکید کرد: خارج شدن شهرستان ها از وضعیت قرمز به منزله پایان کرونا نیست و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.