تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

خیرین سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیماران کرونایی چرداول کمک کردند

خیرین سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیماران کرونایی چرداول کمک کردند
ایلام - رییس بیمارستان امام علی (ع) سرابله گفت: خیرین بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کمک های مومنانه به این مرکز آموزشی برای درمان بیماران کرونایی کمک کرده اند.

دکتر میلاد برجی روز چهارشنبه در مراسم اهدا ۹ دستگاه تجهیزات پزشکی خریداری شده توسط خیرین در راستای خدمات رسانی مناسب به بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و افزایش بستری ها تجهیز و تامین امکانات و تجهیزات قسمت های مختلف بیمارستان بویژه بخش ICU در دستور کار و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خیرین همواره بازوی دستگاه های خدمات رسان بویژه حوزه درمان بوده اند که در این راستا مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از طرف آنها به بیمارستان امام علی شهر سرابله اهدا شده است.

برجی ادامه داد: همچنین از محل کمک خیرین سه دستگاه بای پپ ( در راستای تجهیز بخش ICU) ، سه دستگاه پمپ انفوزیون و سه دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی در بخش آی سی یو خریداری و در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) سرابله اضافه کرد: همچنین از محل کمک موسسه خیریه مهر مبین با مبلغ یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال یک دستگاه ABG مخصوص آزمایشگاه خریداری و در این قسمت بیمارستان نصب شده است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) شهر سرابله از مراکز مجهز بوده که بواسطه موقعیت جغرافیایی پذیرای بیماران مبتلا به کرونا از شهرستان های همجوار یعنی هلیلان و سیروان نیز می باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.