تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

استاندار ایلام عنوان کرد:

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا تاکنون موفقیت آمیز بوده است

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا تاکنون موفقیت آمیز بوده است
ایلام - نگاه اقتصاد - استاندار ایلام گفت: میزان رعایت دستورالعمل ها در ادارات ۹۸ درصد، اصناف و بازاریان ۹۳ درصد، منع تردد مناطق قرمز و نارنجی ۹۲ درصد، منع تردد شبانه ۹۵ درصد موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاداستانی مبارزه باکرونا کرونا از موفقیت آمیز بودن اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول اجرای طرح تا تاکنون خبر داد و گفت: خوشبختانه با همراهی خوب مردم و مسئولان محدودیت های جدید در حد قابل قبولی اجرایی شده و در عمل شاهد نتایج خوب آن در کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها استان هستیم.

وی در ادامه به تشریح اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول تا بیستم آذرماه پرداخت و گفت: بر طبق گزارشات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا میزان اجرای محدودیت های ابلاغی توسط ادارات و سازمان ها ۹۸ درصد بوده که در این میان به تخلفات صورت گرفته ۱۷ تذکر داده شده است.

وی در ادامه گفت: میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی ۹۳ درصد بوده و در این راستا ۳۵۴ مورد پلمپ صورت گرفته است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در این ایام فعالیت مدارس بصورت مجازی و غیر حضوری بوده، گفت: این مصوبه نیز به خوبی اجرا شده است.

وی در خصوص میزان رعایت منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده محدودیت های این حوزه به میزان ۹۲ درصد اجرایی شده است و برای ۸۱۰ مورد تخلف صورت گرفته نیز اعمال قانون شده است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنین شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز درخصوص ۸۱۸ مورد تخلف صورت گرفته اعمال قانون شده است.

وی میزان رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت ۴ صبح را ۹۵ درصد عنوان کرد و گفت: در این راستا ۲۹۶۰ مورد تخلف گزارش شده که در این زمینه نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

استاندار ایلام در پایان ضمن تقدیر تشکر از همراهی خوب مردم، اصناف و بازاریان، ادارات و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به ویژه مجموعه عوامل نیروی انتظامی، امنیتی، بسیج، سپاه، دستگاه قضا و نظارتی، حوزه بهداشت و درمان، صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرنگاران و … بطور کلی تمامی دستگاه های درگیر در ستاد کرونا، گفت: حال که نتیجه رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و پای کار بودن مجموعه دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاثیر مثبت داشته است لازم است این روند همدلی و همراهی تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.