تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

فراهم شدن ارتباط مستقیم و غیر حضوری شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا

فراهم شدن ارتباط مستقیم و غیر حضوری شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از فراهم شدن ارتباط مستقیم و غیر حضوری شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای رضایتمندی مردم عزیز استان و رفع مشکلات آنها در حوزه کاری پلیس راه و راهور این امکان فراهم شده تا هم استانی های عزیز در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ به صورت غیر حضوری می توانند مشکلات ، نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس پلیس راهور ناجا در میان بگذارند.

وی افزود:فراهم شدن بستر ارتباط مستقیم و غیر حضوری برای شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا و معاونان ایشان، در جهت رسیدگی سریع به مشکلات مردم است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: مردم استان در صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ به صورت غیر حضوری می توانند مشکلات ، نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس پلیس راهور ناجا از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۴۴۴۴ -۰۲۱ و همچنین ارتباط با روسای پلیس راه و راهور استان ایلام همزمان در محل دفتر نظارت همگانی استان از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۷ مطرح کنند.

وی در پایان گفت : همشهریان عزیز می توانند در موعد مقرر شده مشکلات خود را مطرح و در کمترین زمان ممکن پاسخ تماس خود را بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.