تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

توسعه اشتغال با سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود

توسعه اشتغال با سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود
ایلام - نماینده مردم شهرستان های حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه اشتغالزایی با سرمایه گذاری در بخش شهرک های صنعتی محقق می شود، گفت: اگر در این حوزه سرمایه گذاری بیشتری انجام و کار اساسی صورت گیرد کسانیکه نیاز به شغل دارند دیگر نیاز به کار دولتی پیدا نمی کنند.

 

سارا فلاحی روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان ایلام بیان کرد: آنچه در بحث مقوله اعتبارات اهمیت دارد و باید با نظارت کارشناسی رعایت شود، توزیع عادلانه اعتبارات است، قوانینی که در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی کمتر رعایت شده است.

وی افزود: انتظار می رود در این گونه نشست ها مدیران و مسوولان استانی طوری ورود کنند که به نتیجه و تصمیمات اخذ شده در آن جلسه به نشست های بعدی موکول نشود، در این شرایط باید خبرهای خوب را به مردم بدهیم و از این فضایی که ایجاد شده و مردم را در این ناامیدی فرو بردند بتوانیم فضا را تغییر بدهیم و از این رویه خارج کنیم.

نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، چوار،چرداول، سیروان، مهران، ملکشاهی و هلیلان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نگاه ها باید به سمت توزیع عادلانه اعتبارات سوق پیدا کند، یادآور شد: همه استان برای ما یک استان واحد و یکپارچه بوده و توسعه تک تک نقاط آن برای ما مهم است.

فلاحی تاکید کرد: اگر بتوانیم یک ارتباطی را بین حوزه صنعت و دانشگاه ایجاد کنیم بخش زیادی از مشکلات اساسی را می توانیم حل کنیم، این مهم مستلزم اعتبار است، در حوزه اعتبار دست دولت و استان خالی است ولی با همان مقداری که در اختیار داریم اگر با همدلی و تلاش پیش برویم، می توانیم نهایت استفاده را بعمل آوریم.

وی اضافه کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود همانطوری که با حساسیت به بحث بودجه و اعتبارات تمرکز دارند این حساسیت افزایش پیدا کند، ضمن اینکه در حوزه شهرک های صنعتی و کشاورزی مواظبت‌های بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایلام استان ثروتمندی است و اگر ما با همین وحدتی که در استان ایجاد شده جلو برویم می توانیم بخش های زیادی از مشکلات را حل کنیم، در حوزه شهرک های صنعتی اگر سرمایه گذاری بیشتری شده و شرکت‌ها را فعال کنیم و بتوانیم کار اساسی انجام بدهیم کسانی که نیاز به شغل دارند دیگر نیاز به کار دولتی پیدا نمی کنند.

استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی شامل شهرستان های حوزه شمال استان متشکل از ایلام، ایوان، چوار،چرداول، سیروان، مهران، ملکشاهی و هلیلان و یک نماینده در شهرستان های حوزه جنوب استان متشکل از شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.