تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

جانشین ناجا: 

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است
ایلام - جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی از راهبردی ترین مولفه های امنیت ملی بشمار می‌رود.

سردار قاسم رضایی عصر دوشنبه در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی در ستاد انتظامی ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می تواند در همه عرصه ها لوکوموتیو دیگر سازمان ها باشد.

وی افزود: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور یادآور شد: فرماندهان و مسوولان‌ انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست باید با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است ، گفت: مولفه موثر در روابط بین المل و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد، همه دستگاه ها می لنگند.

جانشین نیروی انتظامی کشور با خدا قوت جانانه به به فرماندهان مدیران و کارکنان انتظامی و مرزبانی سه استان مذکور گفت: باید اقدامات ما انقلابی و برای انقلاب باشد و آرامشی که لایق مردمان سرزمینمان است، برایشان رقم بزنیم.

وی با اشاره به به فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده شوم قاچاق سلاح و مهمات که بار زحمات و مقابله این مهم بر دوش کارکنان پلیس است، ادامه داد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که نصیب همه ما شده و باید با تشکیل بانکهای اطلاعاتی دقیق در موضوعات مختلف به ویژه قاچاق سلاح و احشام که عامل اصلی ضربه به اقتصاد، امنیت و آرامش مردم است تلاش کنیم.

جانشین ناجا یادآور شد: با به روز کردن ایده ها و تاکتیک ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود باید از روزمرگی دوری و با پایش و اقدامات هوشمندانه ، در شأن پلیس ایران اسلامی عمل کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه عامل اغلب ناهنجاری های جامعه قاچاق به ویژه قاچاق سلاح است، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که بخواهند به هر نحوی یا با حمل و نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.