تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

امام جمعه ایلام: 

انقلاب اسلامی نظام استکبار را به چالش کشیده است

انقلاب اسلامی نظام استکبار را به چالش کشیده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بعنوان بزرگترین معجزه معاصر، نظام استکباری را به چالش کشیده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این نهضت شکوهمند با سرعتی فراتر از تصور بشریت و به ویژه دشمنان مسیر ترقی و اقتدار را طی می کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نهضتی برای آشتی دادن انسانها با خداوند و بازگشت به فطرت پاک انسانی بوده و با اتکال به احکام الهی توانسته که بر تمام دنیاپرستان و دشمنان غلبه کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزتمندی ملت ایران شد، تاکید کرد: این حرکت عظیم یک تحول بنیادین در دنیا بود که امروز شاهد عاجز شدن نظام استکبار در برابر این نهضت الهی هستیم.

امام جمعه ایلام دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان و تشریح آورده های انقلاب اسلامی برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد که ارمغان و دستاوردهای این نهضت شکوهمند برای مردم به ویژه نسل نوپای جامعه چه مادی و چه معنوی به روشنی تبیین و تشریح شود.

کریمی تبار در پایان با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا گفت: باید با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و اجرای آیین های ویژه با توجه به شرایط موجود کرونایی ، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحو شایسته مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرد.

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان متشکل از کارگروه های تخصصی است گفت: این ستاد با تشکیل ۲۱ کارگروه در جهت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان فعالیت خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.