تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

فرماندهان نیروهای مسلح کرمانشاه عنوان کردند:

نابودی داعش هدیه حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام بود

نابودی داعش هدیه حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام بود
کرمانشاه- جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه حاج قاسم سلیمانی را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در عصر حاضر دانسته و نابودی داعش جنایتکار را بزرگترین هدیه ایشان به جهان اسلام عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود یک سال از عروج آسمانی سردار دل ها می گذارد، ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بود که دستان پلیدترین افراد به خون حاج قاسم سلیمانی آغشته شد تا عدالت و حق طلبی بار دیگر عزادار یکی از رهروانش شود.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی که سال ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود پس از عمری مجاهدت و جانفشانی و در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید تا جهانی به احترامش قیام کند.

حاج قاسم سلیمانی نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردمداری بود که به قول بعضی ها، هرچه جستجو کردند عکسی از پشت میزنشینی وی پیدا نکردند، یا در جبهه های نبرد بود یا در میان مردم و اینگونه شد که مالک اشتر رهبرمان، سردار دل ها لقب گرفت.

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نشستی را تحت عنوان «هم اندیشی انتظام و امنیت و مکتب شهید سلیمانی در گام دوم انقلاب اسلامی» را با حضور فرماندهان نیروهای مسلح برگزار کرد.

در این نشست جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی معرفی کرده و مکتب این شهید والامقام را باعث برچیده شدن طومار ظلم ظالمان دانستند.

شهید سلیمانی در سخت ترین نبرها همواره پیشتاز بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان یکی از شجاع ترین فرماندهان تاریخ بود که در سخت ترین نبرها همواره پیشتاز و در خط مقدم قرار داشت.

سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» با بیان اینکه حاج قاسم دست پروده مکتب امام راحل (ره) بود که تنها در راه رضای خدا قدم برمی داشت و به چیزی جز شکست دشمنان اسلام و استکبار جهانی فکر نمی کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فرمانده ای باهوش، با تدبیر و شجاع بود، گفت: موقعیت شناسی وی و برنامه ریزی دقیق برای عملیات های جنگی از دیگر خصایص این شهید والامقام بود.

سردار عظیمی افزود: با اینکه شهید سلیمانی می دانست از سوی دشمنان اسلام و انقلاب تحت تعقیب قرار دارد و ممکن است عملیاتی علیه وی برای از میان برداشته شدنش انجام دهند اما هرگز حاضر نشد شخصی دیگر را به جای خود به ماموریت ها بفرستد که این حاکی از شجاعت و نترس بودن ایشان بود.

این مقام عالیرتبه نظامی افزود: حاج قاسم هرگز خود را از دیگر مدافعان حرم جدا نمی کرد و همواره در کنار آنها بود و حتی سختی بیشتر نیز به جان می خرید تا دشمنان به اهدافشان دست پیدا نکنند.

وی در پایان مکتب حاج قاسم سلیمانی را از بهترین مکتب ها و او را پرچمدار مبارزه با استکبار دانست که توانست با روشنگری ها خود چهره زشت و کریه سردمدارانش را به جهانیان بشناساند.

تشییع پیکر شهید سلیمانی نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور نیز با تجلیل از مقام شامخ حاج قاسم سلیمانی، گفت: تشییع باشکوه و میلیونی این سردار سرافراز اسلام در واقع نوعی نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی بود که ایشان برای کشور به ارمغان آورد.

امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول سال های اخیر همواره مورد تهدید دشمنان قرار داشته است، افزود: با این حال به برکت حضور افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی آنها هرگز راه به جایی نبرده و چیزی جز شکست و خفت نصیب آنها نشده است.

وی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: ایمان، توکل به خدا، ولایت مداری مطلق و عاشق اهل بیت بودن از دیگر خصایص بارز شهید سلیمانی بود.

امیر آریانفر همچنین نابودی داعش را هدیه سردار سلیمانی به مردم دانست و گفت: این گروهک تروریستی آمده بودند که برای همیشه بمانند و حکومت کنند اما حاج قاسم و دیگر شهدا و مدافعان حرم ریشه آن را خشکانده و اجازه عرض اندام بیشتر به تروریست ها را ندادند.
مکتب حاج قاسم سلیمانی طومار ظلم استکبار را دهم خواهد پیچید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست هم اندیشی گفت: مکتب پربار حاج قاسم سلیمانی و تداوم راه این شهید سرافراز بدون شک می تواند طومار ظلم استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار را در هم بپیچد.

سردار «علی اکبر جاویدان» با بیان اینکه سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه جهان اسلام و انسان های آزادی خواه است که نابودی استکبار را انتظار می کشند، ادامه داد: تداوم راه شهید سلیمانی و پیروی از مکتب فرمانده مقاومت در نهایت به نابودی استکبار و پایان یافتن این انتظار می انجامد که همه ما به عنوان سربازان ولایت مکلف به ادامه این راه مقدس هستیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است؛ افزود: حاج قاسم به درجه ای رسیده بود که رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام عصر(عج) فرمودند که من مقابل ایشان تعظیم می کنم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن جانانه با دشمنان مبارزه کرد و به عنوان سربازی فداکار برای کشور و ولایت همیشه در میدان بود تا اینکه مزد سال ها مجاهدت خود را با شهادت گرفت.

سردار جاویدان همچنین به برخی ویژگی های بارز شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: خدامحوری، تقوا، ولایت مداری، شجاعت، تدبیر و دشمن شناسی از جمله آنها بود که حاج قاسم را از بقیه متمایز کرده بود.

مکتب حاج قاسم مکتب تسلیم ناپذیری مقابل دشمنان است

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب تسلیم ناپذیری مقابل دشمنان معرفی کرد و گفت: امروز به برکت خون مطهر این شهید والامقام بیدار جهانی افزایش قابل ملاحضه ای داشته است.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» با بیان اینکه انسان در مکتب حاج قاسم خداترسی و ظلم ستیزی را می آموزد، گفت: تداوم راه این شهید والامقام و ترویج فکر و فرهنگ و اندیشه ایشان موجب نابودی استکبار به سرکردگش آمریکای جنایتکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی دشمنان را به خوبی می شناخت و راه مقابله با آنها را می دانست، یادآوری کرد: همین دشمن شناسی حاج قاسم باعث شد آنها کینه این سردار بزرگ را به دل گرفته و ناجوانمردانه وی را به شهادت برسانند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.