تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

تلاش برای کاستن از فقر باعث کاهش آسیبهای اجتماعی می شود/ محرومیت بالا و ضعف زیرساختها در ایلام مأموریت کمیته امداد را دشوارتر کرده است

تلاش برای کاستن از فقر باعث کاهش آسیبهای اجتماعی می شود/ محرومیت بالا و ضعف زیرساختها در ایلام مأموریت کمیته امداد را دشوارتر کرده است
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: تلاش برای کاستن از فقر و محرومیت ،کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی را در پی دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان ایلام قنبر موسی نژاد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام بیان کرد: کمیته امداد و نیروی انتظامی همواره همکاری و تعاملات بسیار خوبی با هم داشته اند که یکی از مهم ترین این نوع تعاملات در زمینه های اجتماعی با هدف کاستن از آسیب های اجتماعی در بین خانواده های مددجو بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح ایران مهربان و حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تاکنون دستگاههای گوناگونی در این طرح مشارکت کرده اند و ما از نیروی انتظامی انتظار داریم در ادامه همکاری های بین دو دستگاه، زمینه مشارکت کارکنان این نیرو در این طرح را با هدف دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند فراهم آورند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان ایلام در ادامه تصریح کرد هم اکنون بیش از هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و حدود ۳ هزار کودک محسنین نیازمند دیگر در این استان در انتظار کمک هستند و مشارکت دستگاههای گوناگون در طرح ایران مهربان می تواند کسب درآمد و بهبود معیشت خانواده های این کودکان را در پی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: میزان بالای محرومیت ها در استان ایلام و ضعف زیرساختها در این استان مأموریت کمیته امداد را دشوارتر کرده است.

سرهنگ القاصی مهر بیان کرد مردم استان ایلام با اینکه حق بسیار بزرگی بر گردن مسئولین و مردم کشورمان دارند اما متناسب با دیگر استانها از سطح رفاه و توسعه برخوردار نشده اند.

وی ادامه داد: این استان در زمینه های گوناگون از جمله، آیین اربعین و موقعیت های مرزی از ظرفیتهای بسیار خوبی برای توسعه برخوردار است اما تاکنون از این ظرفیتها استفاده نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: رویکرد ما در استان ایلام تعامل و همکاری با دستگاههای گوناگون است و در این زمینه آماده همکاری و تعامل همه جانبه با کمیته امداد هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.