تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

محدودیتها به شهرستانها باز میگردد؟!

بدره به تنهایی ۲۳ درصد مبتلایان را به خود اختصاص داد

بدره به تنهایی ۲۳ درصد مبتلایان را به خود اختصاص داد
نگاه اقتصاد - معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت با رصد آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایام اخیر نشان از شروع خیز نگران کننده در سطح استان هستیم.

جمیل صادقی فر بیان کرد روز به روز میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مخصوصا در آرامستانها، تالارها و سایر تجمعات کاهش پیدا کرده و این یک تهدید جدی است.

 

وی با اشاره به آمار صعودی مبتلایان در طول هفته گفت از شنبه تا پنجشنبه ۱۴۹ مورد مبتلا در کل استان داشتیم که بطور متوسط و میانگین‌ روزانه ۲۵ نفر بوده و خاطرنشان کرد از این تعداد ۳۵ مورد مربوط به شهرستان بدره که حدود ۲۳ درصد مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

 

صادقی فر میزان بالای نمونه گیری در این شهرستان را از کارهای ارزنده شبکه بهداشت بدره دانست و تصریح کرد از شروع طرح شهید سلیمانی متوسط‌ مجموع کل نمونه گیری در استان ۱۲/۲ درصد به ازای هر هزار نفر بوده که این رقم در شهرستان بدره ۲۶/۴ درصد به ازای هر هزار نفر بوده و یکی از دلایل بالای آمار در این شهرستان نمونه گیری زیاد عنوان کرد.

 

این مقام بهداشتی از فرمانداران خواست نظارت و کنترل بیشتری در اجرای پروتکلهای بهداشتی داشته تا شاهد افزایش آمار مبتلایان و شیوع پیک چهارم نباشیم./بهروز مردانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.