تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

سپاه از برنامه‌های پدافند غیرعامل در ایلام حمایت می‌کند

سپاه از برنامه‌های پدافند غیرعامل در ایلام حمایت می‌کند
ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و گفت: سپاه از برنامه های پدافند غیر عامل در این استان مرزی حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین ایلام، سردار جمال شاکرمی در دیدار با سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور که با حضور رئیس پدافند غیرعامل وزارت نفت، مدیرعامل پالایشگاه گاز استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد تاکید کرد: باید به درستی نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در بین مسئولان و هم در بین مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز موضوع پدافند غیرعامل در نگاه مسئولان مغفول مانده است، افزود: هرچقدر در پدافند غیرعامل قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بر لزوم ایجاد ملاحظات پدافند غیرعامل در اجرای زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: اگر پروژه‌ای با نگاه پدافند غیرعامل اجرا شود، ضمانت و امنیت آن طرح بالا از می‌رود.

وی در ادامه افزود: لازم است به تناسب ضرورت پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف فرایند آموزش نیز تقویت شود.

فرمانده سپاه استان ایلام از اعلام آمادگی سپاه و بسیج در مشارکت و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: سپاه و بسیج همیشه آماده است از اقتدار و امنیت استان و کشور به شایستگی دفاع کند و در هر برنامه‌ای در این زمینه پیشگام خواهد بود.

وی افزود: برای آمادگی بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل لازم است مانورهای و رزمایش‌های بیشتری اجرا شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل چون زیستی، مرزی و بیوتروریسم نقش آفرینی می‌کند، گفت: از امور پدافند غیرعامل استان حمایت می‌کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.