تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده فراهم شود

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده فراهم شود
یزد- رییس شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی استان یزد گفت: شورای نگهبان و وزارت کشور با همکاری سایر بخش‌ها با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه مشارکت حداکثری آحاد مردم را در انتخابات مهم سال آینده فراهم کنند.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به خاطر تحولات منطقه‌ای و جهانی برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیتی خاصی برخوردار است، افزود: برای مشارکت آحاد مردم همه مسوولان باید با تصمیم‌های درست و قانونی ، زمینه‌ساز این هدف مهم ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه ملت شجاع ایران با وجود برخی نارسایی‌ها و مشکلات به خصوص در بخش اقتصادی همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی و در مسیر اهداف و آرمان‌ها و منویات مقام معظم رهبری بوده و هستند، افزود: باید برای دلگرمی مردم برای مهار گرانی‌های لجام گسیخته که فشار مضاعفی به خصوص بر اقشار آسیب‌پذیر وارد کرده است، فکری شود.

این مسوول فرهنگی تصریح کرد: مردم به هیچ وجه از گرانی‌ها، سوء استفاده‌ها، اختلاس‌ها و سوء مدیریت‌ها رضایت ندارند ولی دلشان با نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی و انقلابی است، وظیفه مدیران است که با همه قدرت و قوا به خصوص در قوه قضاییه و مقننه برای ارتقای نظارت‌ها و حل مشکلات بیشتر وارد عرصه کار شوند.

فخرالدینی بیان کرد: مردم بدون شک با درک شرایط کشور و توطئه‌هایی که توسط دشمنان پییگیری می شود و اهداف شوم خود را ادامه می‌دهند اگر فردی موجه، صادق، انقلابی و دلسوز و جامع‌الاطرف که به فکر مردم و حل مشکلات آنها باشد وارد انتخابات شود، اقبال عمومی نشان داده و پای صندوق‌های اخذ رای حضور می یابند .

وی گفت: فردی که می‌خواهد در صدر قوه مهم مجریه قرار گیرد باید بدون وابستگی خطی و جناحی، حزب‌بازی و گروه‌گرایی فقط به دنبال حل مسایل و مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی و توفیق نظام انقلابی در تمامی بخش‌ها با همراهی همه مردم و مسوولان باشد .

رییس شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی یزد یادآور شد: به کوری چشم تمامی بدخواهان و مخالفان نظام که از مدت‌ها قبل با فعالیت‌های رسانه‌ای خود به دنبال دلسرد کردن مردم و جلوگیری از مشارکت آنها در انتخابات پیش‌رو هستند بار دیگر با حضور باشکوه خود در آن، اوج عزت و عظمت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

به گفته فخرالدینی، انتخابات سال آینده نه تنها کم‌رنگ نمی شود بلکه با مشارکت حداکثری مردم وظیفه‌شناس و دوستداران نظام و انقلاب، به شکل حداکثری برگزار و با حضور افراد مختلف در عرصه و موجب شکست توطئه‌ استکبارجهانی و معاندان می شود و بار دیگر اقتدار نظام در منظر عالمیان را به نمایش می گذارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.