تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

فرماندار: 

کنترل ورود و خروج خودروها از دهلران با جدیت در حال انجام است

کنترل ورود و خروج خودروها از دهلران با جدیت در حال انجام است
ایلام -فرماندار دهلران با بیان اینکه طرح کنترل تردد و ورود و خروج خودروها با جدیت در حال انجام است. گفت: ظرف سه روز گذشته از ورود و خروج ۷۰۰ دستگاه خودروی بومی و غیربومی به این شهرستان جلوگیری شده است.

مجید عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند کنترل تردد خودروهای بومی و غیربومی به شهرستان تا دوازدهم بهمن ماه بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان ادامه دارد و در صورت نیاز و بر اساس شرایط احتمال تمدید این مدت نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند،گفت: نیاز است مردم بخاطر سلامت خود از تردد به استان خوزستان با توجه به پیک موج چهارم کرونا در این استان خود داری کنند و در این زمینه با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

فرماندار دهلران یادآور شد: ستاد کرونای شهرستان پای کار هستند و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک لازمه موفقیت در مبارزه با کروناست .

وی سلامت مردم را خط قرمز مسئولان و ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد و گفت: مبتلایان به ویروس کرونا که تحت نظر پزشک هستند در قرنطینه بمانند تا از این شرایط عبور کنیم و پایان سال خوبی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان مرزی دهلران بر ضرورت دوری از تجمعات تاکید کرد و گفت: پرهیز از دور همی های خانوادگی،تجمعات عزا و عروسی از مواردی هستند که باید به جد توسط مردم در راستای مبارزه با کرونا مد نظر باشند.

شهرستان مرزی دهلران در ۱۸۰ کیلومتری جنوب ایلام و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد که در حال وضعیت بیشتر مناطق این استان قرمز و بحرانی است.

شیوع کرونای جهش یافته در شهرستان دهلران نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده ۶ نفر به این نوع کرونا مبتلا شده اند، بر اساس گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تعداد افراد مشکوک مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به ۱۶ نفر افزایش یافته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.