تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

اختصاص ۶۴ میلیون لیتر سوخت به ماشین آلات کشاورزی استان

اختصاص ۶۴ میلیون لیتر سوخت  به ماشین آلات کشاورزی استان
نگاه اقتصاد

پرویز ایدون مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام، امشب در کارگروه مجازی کار، کرامت و پاسخگویی، به سئوالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ داد، ایشان در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در رابطه با ایجاد مشکل در سامانه سدف برای ورود به پروفایل کاربران گفت: ثبت نام در سامانه سدف، به خاطر بار ترافیکی با مشکل مواجه شد و البته به دلیل آبدیت سایت در زمان ثبت نام بود، که برای رفع این مشکل آبدیت سایت به پایان وقت اداری موکول شد.

ایدون در پاسخ با این سئوال که چرا در برخی از مناطق پر ازدحام مانند بانبرز و بلوار جمهور جایگاه سوخت احداث نشده، گفت: در شهر ایلام ۱۲ جایگاه عرصه سوخت داریم که مشغول خدمت رسانی هستند، در بعضی از محله ها هم اگر جایگاهی وجود ندارد، به دلیل اینکه جایگاه متعلق به بخش خصوص است و باید حتمن متقاضی احداث جایگاه وجود داشته باشد و تا به این لحظه کسی در این مکان ها متقاضی نبوده، بنابراین جایگاهی احداث نشده است.

ایدون عنوان کرد: بیش از ۶۴ میلیون لیتر سوخت از فروردین تا پایان آذرماه امسال به ماشین آلات کشاورزی این استان اختصاص یافت، از این میزان ۲۴ میلیون لیتر سوخت به تراکتور، ۴۰ میلیون لیتر به کمباین و همچنین ۱۰۷ هزار لیتر نیز به صنایع تبدیلی اختصاص یافته است.

پرویز ایدون ذکر کرد:امسال ۱۱۰۰ لیتر بنزین، نفت گاز ۲۳ هزار و ۷۰۰ لیتر و نفت سفید هم ۴۰ هزار و ۹۰۰ لیتر در سطح استان توزیع و در استان ۵۰ جایگاه عرضه سوخت فعال است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام افزود:موافقت‌نامه اصولی با ایجاد چهار جایگاه دیگر اخذ شده که یک مورد آنها امسال و سه مورد دیگر سال آینده به بهره برداری می رسد.

ایشان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بنزین معمولی و سوپر ۲۱۲ میلیون و ۶۸۹ هزار لیتر با ۱۶ درصد رشد، نفت گاز و نفت گاز یورو چهار ۱۵۴ میلیون و ۴۱۴ هزار لیتر با ۱۰ درصد رشد،از فروردین تا آذرماه امسال رشد داشته است.

پرویز ایدون اضافه کرد: نفت سفید ۲ میلیون ۲۴۸ هزار لیتر با چهار درصد رشد و نفت کوره هم ۱۳ میلیون و ۴۳ هزار لیتر ۲۰ درصد کاهش در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام اطهار کرد: ۲ انبار ذخیره سوخت یکی در ایلام با ظرفیت ۱۶ میلیون و دیگری در دره شهر با ظرفیت ۱۰۰ میلیون لیتر فعال و در ماه پنج بار نظارت بر کیفیت نازل های عرضه سوخت برای جلوگیری از عرضه سوخت ناخالص انجام شده است.

ایدون ذکر کرد: در دی ماه سال ۱۴۰۲ مصرف روزانه انواع سوخت ها در استان ایلام ۷۴٠ هزار لیتر بوده است که با توجه به حمله سایبری به سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در۲۸ آذرماه سال جاری در استان ایلام نیز تعداد ۴۲جایگاه عرضه سوخت از مدار خارج شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.