تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

معاون استاندار:

دستفروشان خیابان طالقانی شهر ایلام ساماندهی شوند

دستفروشان خیابان طالقانی شهر ایلام ساماندهی شوند
ایلام - معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با اشاره به ایام پیش رو عید نوروز و احتمال شلوغ شدن خیابان طالقانی شهر ایلام به عنوان مهم ترین عامل شیوع کرونا، گفت: دستفروشان این خیابان باید ساماندهی شوند و نظارت بر رعایت پروتکل ها در آن منطقه از شهر باید افزایش یابد.

معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان اظهار داشت: دستگاه ها نظارت خود را در کلیه فروشگاه های خیابان های شلوغ شهر ایلام برای کاهش بار جمعیتی در ایام پیش رو افزایش دهند که با این اقدامات شاهد کاهش شیوع کرونا در استان باشیم .

وی از رییس اتاق اصناف ایلام خواست: برای ایجاد نظم، ساماندهی دستفروشان خیابان های شلوغ شهر ایلام در دستور کار قرار دهد و بصورت روزانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی مغازه‌داران را در ایام پیش رو رصد کند.

بسطامی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری توسط ماموران پاساژها در ایام پیش رو نیز باید توسط اصناف و مجموعه نیروهای نظارتی بصورت مستمر رصد شود تا با تجمعات مردم در پاساژها مواجه نشویم.

رییس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان گفت: در ایام پیش رو نیز به دلیل شیوع کرونا انگلیسی باید از تجمات حضوری مردم در بانک ها نیز کاسته شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام از روسای کمسیون های قرارگاه مقابله با کرونا استان خواست: عملکردهای خود را در راستای مقابله با کرونا از طریق حضور در کارگروه مجازی کرونا به اطلاع مردم برسانند.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز باید برای مسافران شخصی که قبلا در نه سامانه مربوطه و نه در قالب تور در ایام نوروز به ایام مسافرت می کنند، شیوه نامه مربوطه را تدوین کند.

بسطامی اضافه کرد: افزایش نمونه گیری، کنترل تردد کارکنان غیر بومی به استان، تعطیلی گروه شغلی مصوب ستاد کرونا در شهرستان هایی که باید از فعالیت آنها ممانعت شود در روزهای آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان اضافه کرد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از افزایش شیوع کرونا انگلیسی باید کلیه رانندگان میادین میوه و تره بار استان که از شهرهای خوزستان به استان وارد می شوند، تست کرونا بدهند.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به تجمعات مردم برای دریافت روغن و دیگر اقلام مصرفی اشاره کرد و گفت: دستگاه ها متولی این امر باید با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز تعداد این مراکز را افزایش دهند و تدابیر لازم را در این زمینه با همکاری سایر دستگاه ها اتخاذ کنند.

بسطامی همچنین خواستار فعالیت بیشتر طرح شهید سلیمانی در کلیه شهرستان ها به ویژه دهلران شد و گفت: باید تشدید نظارت توسط ستاد کرونا در دستور کار قرار گیرد و از کلیه افراد ورودی به این شهرستان تست کرونا گرفته شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.