تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۴۶

امام جمعه ایلام:

عملکرد جهادی مسوولان مردم را به ارزش های انقلاب خوشبین می کند

عملکرد جهادی مسوولان مردم را به ارزش های انقلاب خوشبین می کند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رفتار کارگزاران کشور در هر مقطعی تاثیرگذار است چرا که بخشی از مردم دینشان را با رفتار مسوولان گره می زنند و عملکرد مدیر می تواند سبب تقویت دین یا ضعیف شدن آن شود.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در شورای اداری سیروان اظهار داشت: با توجه شرایط خاص کشور دشمن با تمام توان در حال تبلیغات گسترده است تا سبب ایجاد نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: فشارهای خارجی و کمبودها در کشور وجود دارد و دشمن نیز در صدد ناتوان جلوه دادن نظام و نشان دادن ضعف عدم پاسخگویی مسوولان است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: کار مسوولان صرفا پشت میز نشینی نیست، بلکه یک مسوولیت دینی نیز بعنوان اینکه نظام ما ولایی است، وجود دارد.

کریمی تبار تاکید کرد: انتظار مردم از مسوولان تامین مطالبات بحق آنها است، چنانچه قادر به برآوردن خواسته آنها نیستند، باید با آغوش باز مردم را به عدم توان خود نسبت به برآوردن خواسته های آنها اقناع کنند.

وی با تاکید بر حفظ رابطه انسان با خداوند اضافه کرد: حفظ ارتباط با خداوند که فراتر از ضوابط مادی است، سبب ایجاد موقعیت اجتماعی، مقبولیت و محبوبیت می شود و کسی که مقید به حلال و حرام خداوند باشد، امور دنیایی وی نیز اصلاح می شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: چنانچه مسوولان در این شرایط نسبت به امور مردم کوتاهی کنند و سبب بدبینی مردم از نظام شود رفتار ما تبدیل به تبلیغ عملی برای رسانه های دشمن می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: باید در این شرایط مردم را به مشارکت سیاسی و ایجاد انتخاباتی پرشور و با بصیرت ترغیب و تشویق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیل سال های گذشته در سیروان اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت نابسامان این شهرستان در ایام سیل و با حرکت جهادی و کمک های مردمی هم اکنون شرایط بهتر شده که قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: نقش کمک های مردمی و خیرین در این خصوص پر رنگ بوده و در سطح کشور نیز مطرح شده اند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: این شهرستان قابلیت اجرای طرح های بسیاری دارد که باید تصویب و طرح هایی مانند آبرسانی و وام های اشتغال باید اجرایی شوند.

وی با بیان اینکه اسکان حق طبیعی شهروندان است، ادامه داد: برای تامین مسکن خانوارهای آسیب دیده از سیل در این شهرستان باید منابع طبیعی موجود، تملک و صرف احداث مسکن شود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: سرگردان بودن مردم منطقه سراب کلان بدلیل وجود سایت گردشگری و باستانی جایز نیست، هر چند میراث فرهنگی در این خصوص اقداماتی انجام داده اما باید تعیین تکلیف شود.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار و با جمعیت ۱۴ هزار و ۴۱۴ نفر دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.