تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

امام جمعه ایلام:

برگزاری رزمایش ارتش و سپاه نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

برگزاری رزمایش ارتش و سپاه نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است
.

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن به خوبی می داند هرگونه تحرک جنگی برعلیه ایران اسلامی جوابی کوبنده و سریع را از سوی قوای نظامی جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت و برگزاری رزمایش های ارتش و سپاه به خوبی نمایانگر اقتدار کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ایران اسلامی باوجود تحریم های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش به پیشرفت، فناوری و علوم در عرصه های مختلف دست یافته و کشوری ضعیف در برابر دشمن نیست.

وی افزود: اما یکی از بزرگترین لطمه های دشمن به جمهوری اسلامی در سال ۹۹ ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ ایرانی شهید فخری زاده بود که این ترور باعث تصویب مصوبه ای در مجلس شد که به موجب آن تا زمان لغو کامل تحریم ها مذاکرات برجام انجام نخواهد گرفت و باید قبل از هرگونه مذاکره ای در خصوص برجام، آمریکا و متحدانش تمام تحریم های علیه ایران را لغو و به تعهدات خود در مورد برجام عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: دشمن در سال جاری باوجود شیوع ویروس کرونا ‌تحریم های ایران را بخصوص در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی تشدید کرد و این موضوع باعث تلفات انسانی زیادی در کشور شد اما با این وجود با همت و تلاش مجدانه کادر درمان و ازخودگدشتگی آنها کرونا مدیریت شد.

وی اضافه کرد: کرونا هرچند موجب بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی عدیده ای در کشور شد و بسیاری از صنوف به علت کرونا آسیب جدی دیدند اما حرکت های جهادی و اتحاد مثال زدنی نهادها و دستگاه های نظامی، دولتی و غیر دولتی، خیرین و آحاد مردم باعث ایجاد اتحاد و همبستگی بیش از پیش ایران اسلامی و تبدیل تهدید کرونا به فرصت شد.

خطیب نماز جمعه ایلام ادامه داد: اکنون که در آستانه عیدنوروز و تعطیلات سال جدید قرار داریم باید باتوجه به ویروس کرونا باید دید و بازدیدها را با استفاده از فضای مجازی انجام دهیم و شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا را جدی بگیریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.