تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

یک هزار و ۹۸۸ پروانه تولید صنایع دستی در ایلام صادر شد

یک هزار و ۹۸۸ پروانه تولید صنایع دستی در ایلام صادر شد
ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام گفت: سال گذشته یک هزار و ۹۸۸ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در این استان صادر شده است.

به‌گزارش روابط ‌عمومی اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده روز سه شنبه اظهار داشت: این پروانه های تولید انفرادی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع‌دستی بوده‌اند، صادر شده است.

وی افزود: این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای یک‌رشته در مکانی معین است و افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام یادآور شد: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها می‌شوند.

شنبه زاده تصریح کرد: ۳۳ رشته صنایع‌دستی در قالب ۱۲۲ کارگاه تولیدی در استان وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته‌های مورد علاقه خود می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم وارد فضای کسب‌وکار با کمترین سرمایه‌گذاری شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.