تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

۲ هزار و ۱۲۳ چادر از طبیعت ایلام برچیده شد

۲ هزار و ۱۲۳ چادر از طبیعت ایلام برچیده شد
.

ایلام -فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی و برپایی چادرها توسط مردم در مناطق تفریحی استان بیش از ۲ هزار و ۱۲۳ چادر با همکاری نیروهای انتظامی از طبیعت استان برچیده شد.

سردار دلاور القاصی مهر روز سه‌شنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا ایلام اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت برپایی چادر در طبیعت به علت شیوع کرونا نیروهای انتظامی از هفته ‌گذشته تاکنون این تعداد چادر را جمع آوری کرده اند.

وی با سپاس از همراهی مردم در این زمینه افزود: خوشبختانه مردم همراهی و مشارکت مطلوب داشته‌اند و در این زمینه از مردم قدردانی می شود.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد شبانه از ۲۳ اسفند ماه گذشته تا سوم فروردین ماه جاری تاکید کرد: در این زمینه یک هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از اصناف انجام گرفته که ۶۶۸ مورد تذکر ، ۶۸ مورد اخطار و ۱۴ مورد نیز پلمب شده اند.

القاصی مهر یادآور شد: همچنین در اجرای این طرح به سه هزار و ۶۳۹ خودرو در تفرجگاه‌ها و آرامستانها تذکر داده شده و شمار زیادی خودرو پلاک غیر بومی به شهرهای مبدا خود عودت داده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همچنین در این مدت آموزش‌های همگانی در فضای مجازی نیز برای عموم‌مردم ارائه شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.