تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۸

نماینده مجلس:

اعتبارات تکمیل پروژه های درمانی ایلام در بودجه ۱۴۰۰ مناسب است

اعتبارات تکمیل پروژه های درمانی ایلام در بودجه ۱۴۰۰ مناسب است
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی یکی از اصلی ترین نیازهای مردم استان است، گفت: با توجه به قرارگیری در مسیر عتبات عالیات و بحث توریست درمانی، برای تکمیل پروژه های درمانی استان اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

علی اکبر بسطامی روز یکشنبه در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۷۶ تخت‌خوابی ایلام اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما تکمیل و بهره برداری این پروژه نیازمند همکاری و مساعدت مسوولان استانی است.

وی افزود: با توجه در پیش بودن سفر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان، یکی از مطالبات اصلی از وی، تکمیل پروژه بیمارستان ۳۷۶ تخت‌خوابی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این بازدید گفت: تاکنون بیمارستان تخصصی در ایلام وجود نداشته و این بیمارستان همه تخصص ها و رشته های فوق تخصصی را داراست.

دکتر محمد کریمیان افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گفتنی است، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اعلام کرد: تمام تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام پیش از احداث و راه اندازی، از سوی وزارت بهداشت تامین خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.