تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۲۷

فرمانده قرارگاه کرونا ایلام:

رنگ بندی های هر شهرستان تعیین کننده محدودیت های کرونایی است

رنگ بندی های هر شهرستان تعیین کننده محدودیت های کرونایی است
ایلام - فرمانده قرارگاه کرونای ایلام گفت: فعالیت های اداری و صنوف باتوجه به تغییرات رنگ بندی در شهرستان ها اعمال می شود.

معروف بسطامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان های دهلران و آبدانان قرمز و چرداول نارنجی هستند و اعمال محدودیت ها براساس رنگ بندی برای این نقاط در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تمام دستگاه های شهرستان های دهلران و آبدانان با یک سوم نیرو معادل ۳۰ درصد در محل کار خود باید حاضر باشند و فعالیت ها و خدمات رسانی ها با دورکاری و شیفت بندی نیروها انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: همچنین در این ۲ شهرستان صنوف ۲ تا چهار اجازه فعالیت ندارند و تا زمان بهبودی وضعیت حق بازگشایی و حضور در محل کسب و فعالیت خود را نخواهند داشت.

بسطامی در مورد شهرستان چرداول هم گفت: این شهرستان نیز به علت سفرهای نوروزی و ازدیاد بیماران مبتلا به ویروس کرونا از زرد به نارنجی تغییر کرد و دستگاه ها با ۵۰ درصد نیرو فعالیت می کنند و صنوف سه و چهار نیز مجاز به فعالیت نیستند.

فرمانده قرارگاه کرونای استان ایلام یادآور شد: دستگاه ها در شهرستان های با رنگ زرد با ۷۰ درصد نیرو به ارائه خدمت بپردازند و همه صنوف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز خدمات رسانی هستند.

بسطامی تاکید کرد: براساس دستورالعمل ها و بخشنامه های تصویب شده، همه دستگاه ها و صنوف باید محدودیت های اعلامی را رعایت کنند و با مدیران یا اصنافی که خارج از این چارچوب ها عمل کنند، برخورد می شود.

وی اضافه کرد: به طور مرتب بازرسی و نظارت از دستکاه ها و اصناف برای بررسی وضعیت اعمال و رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی صورت می گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.