تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

مدیرکل راهداری ایلام: انعقاد ۶۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راهداری ایلام

مدیرکل راهداری ایلام: انعقاد ۶۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راهداری ایلام
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امسال ۶۰۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران مختلف در بخش های روکش، لکه گیری، بهسازی، راهسازی و لایه های حفاظتی در این استان جهت ارتقاء جاده ها منعقد شده است.

 

سید زاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در آیین گرامیداشت “هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداران استان ایلام بیان کرد: نگهداری، نظارت و مراقبت از راه‌ها در راستای آسایش مردم و رانندگان از جمله وظیفه مهمی است که به عهده این نهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از مهم ترین ارکان امدادرسانی در تمامی بحران هاست، افزود: در کنار راهداران که شبانه روز ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، نقش سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم هم بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به کنگره بزرگ اربعین حسینی و تلاش های راهداران در این ایام تاکید کرد: اربعین حسینی امسال با توجه به حجم بالای زائران از مرز بین المللی مهران ، نیروهای حمل و نقل و راهداری حماسه آفریدند و در خدمات رسانی به مردم بدون هیچ کوتاهی با بالاترین کیفیت به مسافران خدمت کردند.

چشمه خاور با اشاره به اقدمات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: ۶ هزار عملیات خط کشی جاده ها، نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی و نصب ۳۰ هزار انواع تابلو انجام شده است.

وی یادآور شد: انجام ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی، هشت کیلومتر راه سازی، ۱۶۰ کیلومتر روکش آسفالت و احداث پل صلواتی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به آغاز طرح زمستانی با همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیران آنها در کنار نیروهای راهداری عنوان کرد: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

چشمه خاور با بیان اینکه ۱۳ راهدارخانه در استان فعال است، یادآور شد: پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه ها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات جاده ای در استان ایلام در محور ارتباطی مهران تا کنجانچم بوده که علت آن هم خواب آلودگی و خروج از مسیر بوده است، گفت: تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارایه کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.