تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

ایلام رتبه سوم بستری کرونا در کشور را دارد

ایلام رتبه سوم بستری کرونا در کشور را دارد
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام سومین استان کشور با وضعیت نامناسب و خطرناک از جهت شاخص تعداد بیمار بستری است.

جمیل صادقی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی با جولان ویروس جهش یافته انگلیسی در استان ایلام به سرعت در حال افزایش است و در صورت ادامه این وضعیت روزهای سختی را در پیش رو داریم.

وی افزود: در خانه ماندن و حذف ترددهای غیرضروری راهبرد اصلی این روزها بخصوص برای گروه های آسیب پذیر از جمله مادران باردار، بیماران قلبی و غیره است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: افرادی که دارای علائم هستند به سرعت قرنطینه و مراقبت را آغاز کنند و هر روز تعلل و دیر جنبیدن موجب نزدیک شدن به بستری در بیمارستان خواهد شد.

صادقی فر با بیان اینکه روند ابتلا و بستری های کرونا در استان افزایشی است، گفت: تجمع های بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سفرهای کنترل نشده و ورود مسافران نوروزی از عوامل بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان است.

وی تاکید کرد: با تداوم این روند وضعیت روزهای آتی در استان به شدت نگران کننده خواهد بود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ایلام پنج ایلام، دهلران، آبدانان، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.