تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام: ۳۹ واحد صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال در سال جاری احیاء می شوند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام: ۳۹ واحد صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال در سال جاری احیاء می شوند
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در سیزدهمین جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، که به ریاست استاندار ایلام و با حضور سایر اعضاء برگزار شد، در ابتدا هفته قوه قضائیه را تبرک گفت و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان را گرامی داشت.

رضا محمدرحیمی با اشاره به دهه تولید و تجارت که از یکم تیرماه مصادف با روز ملی اصناف شروع شده و به دهم تیرماه روز صنعت و معدن ختم می شود، گفت: این دهه فرصت مغتنمی است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش روی آنان گام برداشت.

وی در مورد احصاء واحدهای تملیکی استان اظهار داشت: لازم است این واحدها که از سرمایه های کشور هستند و اکنون بدون استفاده و کارکرد می باشند، مجددا به چرخه تولید بازگردند.

وی بیان کرد: در همین راستا تعداد ۱۲ طرح تملیکی جهت راه اندازی مجدد مشخص شده، که ۷ طرح آن تعیین تکلیف و ۵ طرح دیگر بنا به دستور استاندار محترم تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف شده و به سرمایه گذار جدید یا قبلی واگذار می گردند.

مدیرکل صمت استان با اشاره به دستور اخیر وزیر محترم کشور در خصوص احصاء و شناسایی واحدهای مشکل دار قابل احیا در سه بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری گفت: در بخش صنعت و معدن ۳۹ طرح تعطیل و نیمه فعال جهت احیا و رفع مشکل در طول سال جاری شناسایی و مشخص شده اند.

لازم به ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات ۷ واحد تولیدی، ورزشی، کشاورزی و گردشگری، مطرح ، و تصمیمات و مصوبات لازم برای آنها اخذ گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.