تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

دبیر کل جبهه حامیان ولایت:

استقبال مردم از انتخابات برگ زرینی در دفتر جمهوری اسلامی ایران است/مردم با حضور پرشور خود، برنده انتخابات هستند

استقبال مردم از انتخابات برگ زرینی در دفتر جمهوری اسلامی ایران است/مردم با حضور پرشور خود، برنده انتخابات هستند
.

 

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: مردم در این ۴۲ سال با شور و حال وصف‌ناپذیر حضور خود را در صحنه ثابت کردند و به جهانیان اعلام کردند که خواهان نظام، انقلاب و ارزش‌های این انقلاب هستند.

قاسمعلی نوچمنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم افزایش مشارکت در انتخابات آینده گفت: اخیراً چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و مردم ۴۲ سال حضور پور شور و حرارت در صحنه داشتند.

در همه انتخابات‌های این دوران مردم با شور و حال وصف‌ناپذیر حضور خود را در صحنه ثابت کردند و به جهانیان اعلام کردند که خواهان نظام، انقلاب و ارزش‌های این انقلاب هستند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت افزود: انتخابات آینده بسیار حساس و سرنوشت‌‍ساز است. علی‌رغم فشارها، هجوم، تهاجمات، تحریم‌ها و مشکلاتی که استکبار به وجود آورد و مشکلات فراوانی برای مردم شکل گرفت و آسیب‌های فراوانی را تحمل کردند.

در حال حاضر مردم از نظر اقتصادی در تنگنا و سختی قرار دارند که همه این مشکلات زیر سر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب است.

نوچمنی با تأکید بر اینکه همه مردم کشورمان ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر هستند، تصریح کرد: دشمنان با تحت فشار قرار دادن مردم می‌‎خواهند آنها را عاصی کنند اما الحمدالله همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، در هر دوره مردم با حضور پرشور خود، برنده انتخابات هستند.

در واقع به دلیل اینکه مردم در کلیه انتخابات حضور پرشور و جدی دارند لذا در انتخابات آینده هم که به زودی تجربه خواهیم کرد، با استقبال بی‌نظیر مردم از انتخابات برگه زرینی دیگری بر عزت این انقلاب افزوده خواهد شد.

وی در مورد انتخاب اصلح که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اکثر جامعه امروز ایران را جوانان فرهیخته تشکیل می‌دهند، در گزینش افراد برای ریاست جمهوری باید به معیارهایی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در هر دوره‌ای از انتخابات اعلام می‌کنند، توجه کرد.

به عبارت دیگر مدنظر قرار دادن توصیه‌های این دو بزرگوار در مورد انتخاب افراد باعث می‌شود که انتخاب اصلح صورت بگیرد.

نوچمنی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر جوانان در انتخاب اصلح تحقیق نکنند و از نظرات کارشناسان و  صاحب‌نظران بهره نبرند، قطعا به مشکل برخواهیم خورد، لذا به همه جوانان توصیه می‌کنم در انتخاب خود  از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظرانی که به درستی راه نشان می‌دهند، استفاده کنند و از آنها مشورت بگیرند که در انتخاب فرد اصلح مشکلی پیش نیاید.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموندند منظور از جوان‌گرایی این نیست که حتما فرد در سن جوانی باشد بلکه منظور این است که فکر جوان، خلاق، پرتلاش، فعال و فکر جهادی داشته باشد چراکه مدیر امروز باید ضمن فعال و پرتلاش بودن، مدیریت جهادی را اعمال کند تا بتواند به مشکلات فائق آید و  مشکلات را از سر راه مردم بردارد./آنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.