تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

دبیر:‌ 

کسب سهمیه کشتی در بلغارستان سخت‌تر است

کسب سهمیه کشتی در بلغارستان سخت‌تر است
تهران- رییس فدراسیون کشتی گفت:‌ باید امروز ( جمعه ) ۳ سهمیه در کشتی فرنگی می‌گرفتیم اما با اشتباه حسین نوری به جای سه سهمیه ۲ سهمیه داریم و برای گرفتن سهمیه وزن ۸۷ کیلوگرم کار سختی در مسابقات گزینشی بلغارستان خواهیم داشت.

علیرضا دبیر در حاشیه مسابقات گزینشی قاره آسیا به میزبانی قزاقستان افزود: در کسب سهمیه ورزشکار باید دقت کند که سهمیه را به خوب بودن نمی‌دهند بلکه به ورزشکاری داده می‌شود که اشتباه نکند.

وی ادامه داد:‌ ای کاش سه سهمیه را امروز می گرفتیم و نیازی به حضور در مسابقات گزینشی بلغارستان نبود حالا باید به جای تمرکز روی تمرینات برای حضور در المپیک توکیو، مربیان دوباره برای انتخاب کشتی‌گیر برای حضور در مسابقات انتخابی تمرکز کنند.

این مدیر ورزشی تصریح کرد:‌ حالا قطعا کسب سهمیه در بلغارستان به مراتب سخت‌تر از کسب سهمیه در قزاقستان است و ما به راحتی این سهمیه را امروز از دست دادیم.

دبیر در ادامه کسب ۲ سهمیه محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در وزن های ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم را تبریک گفت و ادامه داد:‌ به طور قطع الان مربیان و کادر فنی تیم ملی فرنگی ناراحت هستند اما من موفقیت امروز را به آنان تبریک می‌گویم زیرا می دانم آنان از مهرماه سال گذشته، با وجود شیوع کرونا در کشور تمرینات را برگزار کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.