تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

محرومیت از فرصتهای شغلی و تحصیلی از عواقب غیبت دوران سربازی

محرومیت از فرصتهای شغلی و تحصیلی از عواقب غیبت دوران سربازی
.

 

نگاه اقتصاد – معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت : محرومیت از عدم تحصیل در مقاطع بالاتر ،عدم استخدام در نهاد های خصوصی و دولتی ،عدم دریافت مجوز خروج از کشور و… از عواقب غیبت دوران سربازی است.

 

سرهنگ “جعفر فیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه دفاع از جان ،مال ، ناموس و کیان ملی ، یک ارزش است ، اظهار داشت : خدمت سربازی در ایران اسلامی با نظام های سربازی سایر کشورها قابل مقایسه نبوده و مبنای آن در کشور ما دینی است.

 

وی با اشاره به تاثیرات دوره خدمت سربازی در زندگی افراد، افزود : ایجاد نظم و انضباط در زندگی، تقویت روحیه دفاعی ، مشارکت در کار تیمی و گروهی ، برخورداری از خدمات بیمه و سنوات کاری در مدت خدمت،سازگاری وانعطاف پذیری در شرایط سخت ، مهارت آموزی و آشنایی با تخصص های جدید در حین خدمت ،ایجاد روحیه استقلال در زندگی، آشنائی با اقلیمها و فرهنگ های تازه ، افزایش آستانه تحمل و توانمندی و مهارت در دوست یابی و قرار گرفتن در گروه همسالان از جمله مزایای دوران سربازی است.

 

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ادامه داد : محرومیت از عدم تحصیل در مقاطع بالاتر ،عدم استخدام در نهاد های خصوصی و دولتی ،عدم دریافت مجوز خروج از کشور و… نیز از عواقب غیبت دوران سربازی است.

 

سرهنگ فیضی گفت: مشمولان و خانواده های آنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه وظیفه عمومی از طریق پایگاه اطلاع رسانی وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.