تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۳۹

لازمه انتخابات پرشور حضور سلایق مختلف است

لازمه انتخابات پرشور حضور سلایق مختلف است
ساری - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی لازمه برگزاری انتخابات پرشور را ایجاد زمینه برای حضور سلیقه‌های مختلف در این رویداد مهم سیاسی دانست و گفت که در صورت ارائه فهرستی از نامزدهای کاردان جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مختلف مشارکت حداکثری محقق خواهد شد.

محمدعلی محسنی بندپی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم کاستی‌های برخی مسوولان را به پای حاکمیت نمی‌نویسند و با عقلانیت کامل، بینش باز سیاسی, علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات آینده، شایسته‌ترین فرد را برای اداره امور کشور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده تاکید دارند، افزود: در شرایطی که دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه‌های مختلف، علاوه بر زیرسوال بردن اصل حاکمیت نظام، مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند، نامزدهای انتخاباتی باید با ارایه راهکار بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد رفاه نسبی در جامعه، زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در مهمترین رویداد سیاسی کشور را فراهم کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم نیز باید با بینش باز سیاسی، نامزدهای انتخاباتی خود را انتخاب کنند، اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید با عملیاتی کردن شعارهای انتخاباتی، در مسیر رشد و توسعه روزافزون ایران اسلامی گام بردارد.

بهبود وضع معیشتی مردم اولویت کاری رییس جمهور آینده

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: تحول در اوضاع اقتصادی، بهبود وضع معیشتی مردم و رفع مشکلات این بخش باید اولویت کاری رییس جمهور آینده باشد.

محسنی بندپی اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید با تدوین و ارایه راهکار درست و اصولی، وابستگی کشور به درآمدهای نفتی را کاهش دهد زیرا تنها در این صورت می‌توان به اهداف از پیش تعیین شده به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی دست یافت.
وی افزود: بی‌شک هر یک از نامزدهای انتخاباتی رییس جمهوری که بتواند برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشت مردم برنامه جامع، کامل و مدون‌تری ارایه دهد، علاوه بر اینکه مورد حمایت و مقبولیت حاکمیت نظام قرار می‌گیرد، از جایگاه مردمی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود و مسیر موفقیت و پیروزی وی در انتخابات آینده نیز هموارتر می‌شود.
وی با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور را نباید با مسایل بین‌المللی و سیاسی روز دنیا گره زد، توضیح داد: رییس جمهور آینده باید در قالب راهکار درست و اصولی تمام امور مربوط به اقتصاد کشور را به مردم بسپارد و خود نقش نظارتی را بر عهده داشته باشد و تنها در صورت تحقق این مهم استکه علاوه بر ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی، شاهد ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال فشار و تحریم‌های همه‌جانبه آمریکا و متحدانش علیه نظام اسلامی، گفت: در شرایطی که درآمدهای نفتی کشور طی چند سال اخیر به شدت کاهش یافته، رییس جمهور آینده باید با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های داخلی و حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران بخش داخلی، علاوه بر بهبود شرایط کسب و کار، زمینه واگذاری بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی به مردم را فراهم کند.
محسنی بندپی با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اقتصادی، افزود: رویکرد دشمنان از جبهه نظامی به جبهه اقتصادی تغییر مسیر داده است و در شرایطی که از تمام ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب و مردم استفاده می‌کنند، دولتمردان باید شرایطی فراهم کنند تا با شناسایی ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیروهای جوان و خلاق، علاوه بر خنثی سازی تمام توطئه‌های دشمنان، زمینه رشد و توسعه روزافزون نظام اسلامی را مهیا کنند.
انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.