تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

ورزش کارگری ایلام هفت مقام کشوری کسب کرد

ورزش کارگری ایلام هفت مقام کشوری کسب کرد
ایلام -رییس هیات ورزش کارگران ایلام گفت: ورزش کارگری ایلام سال گذشته با وجود شرایط کرونا موفق به کسب هفت مقام کشوری در ۲ بخش زنان و مردان شد.

منوچهر نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مقام ها شامل سه مقام سومی در رشته بوکس، یک مقام دومی در رشته دارت و یک مقام چهارمی در رشته دو و میدانی و سه مقام سومی در بخش رشته ژیمناستیک در بخش مردان است.

وی افزود: در بخش زنان نیز این هیات موفق به کسب یک مقام سومی و چهارمی در رشته دو و میدانی و یک مقام سومی در رشته آمادگی جسمانی شد.

رییس هیات ورزش کارگران ایلام یادآور شد: هیات ورزش‌های کارگری استان دارای سه هزار عضو و ۲۳ انجمن ورزشی است.

نادری اضافه کرد: استان ایلام با دارا بودن ۷۵ مترمربع سرانه ورزشی دارای ۲ مجموعه ورزشی کارگری است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی کارگران شهر ایلام با مساحت ۹۵ هزار مترمربع دارای فضاهای روباز و سرپوشیده از جمله یک سالن چند منظوره، یک چمن طبیعی، یک چمن مصنوعی، زمین ساحلی و یک استخر نیمه کاره است.

رییس هیات کارگری ایلام یادآور شد: ۹۰ درصد مجموعه ورزشی کارگری ایلام فعال است و استخر نیمه کاره ایلام ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

نادری یادآور شد: برای تکمیل این استخر ۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک رفاه و توسعه تعاون ایلام در نظر گرفته شده است و پس از برگزاری مناقصه تکمیل آن آغاز می شود.

وی به مجموعه ورزشی کارگری در دهلران نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه به عنوان دومین مجموعه ورزشی کارگری در استان با مساحت چهار هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تنها دارای یک سالن چندمنظوره بوده و پنج میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

رییس هیات کارگری ایلام اضافه کرد: برای اتمام این مجموعه ورزشی نیز ۵۴ میلیارد ریال اعتبار با عاملیت بانک توسعه تعاون در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: هیات ورزش کارگری استان از سال ۹۲ زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری قرار گرفت و طی این مدت از نظر تیمی و انفرادی موفقیت‌هایی نیز کسب کرده است.

برگزاری چهار رویداد ورزشی در استان به مناسبت هفته کارگر

رییس هیات کارگری ایلام با اشاره به هفته کارگر گفت: هیات ورزش کارگری استان با همکاری انجمن های کارگری استان در رشته های ژیمناستیک، شطرنج، دارت و موتای رویدادهای ورزشی را برگزار می کند.

نادری افزود: در راستای تقویت و گسترش ورزش کارگری و بزرگداشت هفته این رویدادهای ورزشی در استان با تاکید بر اجرا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: زنگ ورزش صبحگاهی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام هفته کار در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار می شود.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر در کشور نامگذاری شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.