تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۳

معاون استاندار:

۴۵ پروژه عمران شهری ایلام تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

۴۵ پروژه عمران شهری ایلام تا پایان دولت به بهره برداری می رسد
ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۴۵ پروژه عمران شهری در مناطق مختلف استان ایلام تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی در آیین معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام اظهار داشت: این تعداد پروژه مربوط به شهرداری‌های استان در زمینه بهسازی و آسفالت معابر، احداث فضای سبز و پیاده راه سازی است.

وی یادآور شد: ۲۷ شهرداری در سطح استان ارتباط مستقیم با دفتر امور شهری دارند که می‌توان با پیگیری امورات مختلف شهرداری‌ها و برنامه ریزی مدون، نمود هماهنگی را بین دفتر شهری و شهرداری‌ها مشاهده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است که با وجود کمک‌های دولت باید تلاش شود برای رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرها استفاده کرد.

کرمی تاکید کرد: رمز موفقیت در مدیریت شهری داشتن تعامل و روحیه همکاری و تقویت انسجام و وحدت بین مجموعه دفتر شهری با شهرداران و مسئولان و داشتن برنامه‌های مدون است.

در این آیین رضا شریفی اصل به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معرفی و از خدمات علی نظری مدیرکل پیشین قدردانی شد.

شریفی اصل پیش از این بخشدار چوار بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.