تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

فرمانده سپاه قم:

روز قدس نماد مبارزه با استکبار است

روز قدس نماد مبارزه با استکبار است
قم - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: روز قدس، نماد مبارز علیه اشغال‌گری و زورگویی در میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌باشد و نقش بی‌بدیلی در شکست نقشه‌های شوم نظام‌سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار داشته است.

 

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی سپاه قم، در پیام سردار محمدرضا موحد آمده است: در زمانی که استکبار جهانی تلاش می‌کرد نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارد، این بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام مبارک، تمام معادله‌های شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

 

پیام می‌افزاید: این ابتکار حکیمانه و الهی از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد یک خط وحدت منسجم در امّت اسلامی و همچنین زنده نگاه‌داشتن آرمان آزادی قدس شریف و برملاشدن ظلم‌های دولت جعلی اسرائیل غاصب شد و تا به امروز توجه تمام جهانیان را به این مساله مهم جلب نموده است.

 

پیام حاکی است: این اقدام انقلابی و حکیمانه حضرت امام (ره) منجر به پایه‌ریزی یک جبهه منسجم و مقاوم برای مقابله با اشغال‌گری و ظلم شد و این جبهه متشکل، استوارتر از همیشه و در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و این حرکت مقدس تا نابودی غده سرطانی اسرائیل که قطعا یکی از مقدمه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد، ادامه خواهد داشت.

 

در بخشی از این پیام خاطرنشان شده است: در شرایط کنونی که صهیونیست‌های غاصب بیش از هرزمانی با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضد صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راهپیمایی عظیم روز قدس از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و موجبات دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تسریع در نابودی دولت جعلی اسرائیل خواهد داشت.

 

در بخش پایانی این پیام تصریح شده است: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استشهادی فلسطین، محمد حسین زکارنه، رعد فتحی حازم، ضیا حمارشه و با تاکید بر حمایت همه جانبه از حقوق مردم مظلوم فلسطین، همراه با مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان قم، جنایات دولت جعلی اسرائیل را محکوم نموده و در راهپیمایی روز جهانی قدس و با شعار همیشگی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حضوری پر شور و شعور خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.