تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی افتتاح شد

پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی افتتاح شد
.

 

پویاخبر – پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ دکتر تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تاکید بر اینکه تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی است، گفت : فقدان آب شرب پایدار از چالش های اصلی اهالی این روستا بود که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر ۷ میلیارد ریال برشمرد و افزود : برای به بهره برداری رسیدن این پروژه پنج کیلومتر خط انتقال و ‌شبکه توزیع اجرا شده است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین فرماندار شهرستان هلیلان با تقدیر از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان، از اهتمام ویژه این مجموعه در راستای خدمت به جامعه هدف و بر طرف نمودن مشکل کم آبی این روستا قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با تعداد ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۸۲ نفر به فاصله ۴۰کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.