تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

ثبت نام داوطلبان شورای شهر ایلام برای تبلیغات پاکیزه آغاز شد

ثبت نام داوطلبان شورای شهر ایلام برای تبلیغات پاکیزه آغاز شد
ایلام - رییس اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام از امروز تا دهم خردادماه فرصت دارند برای تبلیغات پاکیزه شهری ثبت‌نام کنند.

 

محمد سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه چسباندن هرگونه پوستر تبلیغاتی داوطلبان در سطح معابر شهری ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود، بنابراین داوطلبان یا نماینده‌ آنها باید برای ثبت‌نام تبلیغات پاکیزه از امروز به شهرداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در زمان تبلیغات مجاز انتخاباتی چهره و اسامی داوطلبان در ۲۰۰ نقطه سطح شهر نصب می‌شود، افزود: مدرک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان تبلیغات پاکیزه یک قطعه عکس باکیفیت بالا و زمینه سفید با فرمت جی‌پی‌جی و با حجم بین پنج تا ۱۰ مگاپیکسل است و

سلطانی یادآور شد: این بنرها به مدت یک هفته تا یک روز قبل از رای‌گیری در مناطق از قبل تعیین شده نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: هیچ داوطلبی حق چسباندن پوستر یا توزیع بروشور و تراکت در سطح شهر را ندارد و در صورت لزوم با همکاری فرمانداری ایلام با داوطلب مذکور و رییس ستاد وی برخورد می‌شود.

وی در مورد تبلیغات ریاست جمهوری هم گفت: بعد از محرز شدن افراد تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری باید روسای ستاد این داوطلبان با مراجعه به شهرداری برای شرکت در تبلیغات پاکیزه شهری اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است که ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد و ۳۱ امین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

واجدان شرایط رای در استان ایلام بیش از ۴۴۰ هزار و ۵۶۵ نفر هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.