تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

فرماندار خرم آباد:

زمان اعتراض مجدد داوطلبان شوراهای شهر تا ۲۸ اردیبهشت است

زمان اعتراض مجدد داوطلبان شوراهای شهر تا ۲۸ اردیبهشت است
خرم‌آباد - فرماندار خرم‌آباد گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها در مرحله نخست اعتراض‌ها هم تایید نشده است تا ۲۸ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام شکایت مجدد فرصت دارند.

جعفر طولابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، براساس قانون فرصت دیگری برای اعتراض دارند و می‌توانند اعتراض مرحله دوم نسبت به رد صلاحیت خود را به هیات مرکزی مستقر در تهران اعلام کنند.

وی اظهار داشت: در مجموع ۳۳۴ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خرم آباد داوطلب شده اند که صلاحیت ۲۱ نفر آنها تایید نشده است و این افراد تا ۲۸ ماه جاری فرصت اعتراض مجدد دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ درصد این ثبت نامی ها زنان هستند ادامه داد: خرداد امسال انتخابات شورای اسلامی شهر در خرم‌آباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرماندار خرم آباد همچنین گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت انجام و به هیات نظارت استان ارجاع شد که در نهایت هیات نظارت استان روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها را به فرمانداری خرم آباد اعلام کرد.

طولابی افزایش مشارکت داوطلبان شوراهای شهری در مرکز لرستان را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: بسترهای لازم برای برگزاری الکترونیک انتخابات آماده و مقدمات آن فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.