تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

نماینده‌ مجلس:

مشارکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتصاد کشور است

مشارکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتصاد کشور است
تهران- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت و اقتصاد کشور دانست و گفت: مشارکت بالا در انتخابات به تقویت روحیه نیروهای کارآمد نظام جهت خدمت رسانی کمک خواهد کرد.

«سید سلمان ذاکر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تصمیم مهم مردم برای سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: حضرت امام (ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است یکی از مصادیق حفظ نظام حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کشور است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: دشمن درپی فرصت‌های است که مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و این به ضرر نظام است. مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور خواهد داشت.

ذاکر گفت: از مردم ایران می‌خواهم که عملکرد مسوولان و نمایندگان در عرصه خدمت به مردم را به پای نظام ننویسند و از اصل نظام و انقلاب غافل نشوند.

وی با بیان اینکه مردم هوشیار ما تحت تاثیر تحرکات رسانه‌ای دشمنان ایران قرار نمی‌گیرند، یادآور شد: با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانیم مشکلات کشور را به تدریج حل کنیم، همه کشورها مشکلاتی دارند و کشور ما هم مستثنی نیست.

ذاکر افزود: بهترین راهکار این است که نارسایی‌ها کشور را با انتخابات حل و فصل کنیم و با برگزاری انتخابات تحولی در مدیریت کشور برای برون رفت از این وضعیت بوجود آید.

نماینده مردم ارومیه گفت: اگر کاهش مشارکت مردم در انتخابات را داشته باشیم، وضعیت معیشت بهتر نمی‌شود و چه بسا بدتر هم خواهد شد، اگر با امید به آینده افراد کارآمد و دلسوزتر انتخاب شوند حتما وضعیت معیشت ترمیم می‌شود.

ذاکر تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتصاد کشور است و به تقویت روحیه نیروهای کارآمد نظام جهت خدمت‌رسانی کمک خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.