تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

مدیرعامل آبفای استان ایلام در مصاحبه با خبر سیمای مرکز ایلام بر صرفه جویی مصرف آب توسط مردم تاکید کرد

مدیرعامل آبفای استان ایلام در مصاحبه با خبر سیمای مرکز ایلام بر صرفه جویی مصرف آب توسط مردم تاکید کرد
نگاه اقتصاد

 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان، دکتر تیموری در پاسخ به خبرنگار سیمای مرکز استان مبنی بر تمهیدات در نظر گرفته شده برای مصرف بهینه توسط شرکت آب و فاضلاب گفت:شرکت آب و فاضلاب استان با توجه به کاهش پنجاه درصدی نزولات آسمانی و در نتیجه آن، کاهش آبدهی چاه ها و چشمه ها، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته که امید است با همکاری مردم تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

وی افزایش برداشت آب از سد ایلام به میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه و مدیریت مصرف آب را دو عامل موثر در پیشبرد این روند برشمرد.

مدیرعامل آبفا ایلام با بیان اینکه بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب همواره مورد تاکید بوده، بیان داشت: پرسنل شرکت در طول شبانه روز و با تمام توان از هیچ تلاش و کوششی در جهت تامین آب سالم و بهداشتی دریغ ننموده و انتظار داریم همه ی همشهریان عزیز در این امر ما را یاری نمایند تا بتوانیم شاهد توزیع عادلانه آب باشیم.

تیموری خواستار نهایت همکاری شهروندان، دستگاههای اجرایی و ارگانهای دولتی در مصرف آب جهت عبور از بحران کم آبی تابستان شد و تصریح کرد: مشارکت عمومی مشترکین در صرفه جویی مصرف آب یکی از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت منابع آبی است.

مدیرعامل ابفای استان همچنین تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب اعتقادی به مصرف نکردن آب توسط شهروندان ندارد بلکه خواستار استفاده بهینه و منطقی مردم از آب است.

وی اظهار داشت: تلاش کرده ایم با اطلاع رسانی بموقع و مناسب زمینه مدیریت منابع آبی را بخوبی انجام دهیم تا از آب در توسعه پایدار استفاده مطلوب شود.

مدیرعامل آبفای استان در پایان خاطرنشان ساخت : رویکرد وزارت نیرو جلب مشارکت حداکثری مردم و ذینفعان با کمک رسانه ها در مدیریت سازگاری با کم آبی است تا از بحران عبور کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.